View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Megidd0 Vis innlegg
Du mener at det ikke skal være kontroll på mulige overgripere?
Ikke en gang for at det kan være en faktor som bidrar til at de forstår at de kan ikke begå overgrep uten å bli personlig mistenkt?
Vis hele sitatet...
Eg meiner at 'mulige overgripere' er for vagt til å innføre så omfattande tiltak som det du foreslår. Kor mange av dei som begår overgrep mot born er faktisk pedofile?

Viare er som sagt over alle potensielle overgripere. Men dei aller, aller fleste av oss har sjølvkontroll. I så måte er det som er skremmande pedofile si rettferdiggjering av overgrep i lukka forum meir skremmande enn pedofilien. Og å drive det under jorda vil vel neppe fjerne dei lukka foruma?
Sitat av Megidd0 Vis innlegg
Det er en veldig liberal holdning til pedofili, og jeg tror ikke den er til barnas beste.
Vis hele sitatet...
Nei, det er ei liberal holdning til frihet. Og ikkje spesielt kontroversiell heller; den er nedfelt i menneskerettane. Eg tippar det tankepolitiet du foreslår vil bryte solid med den europeiske menneskerettsdeklarasjonen, nemleg å verte straffa for eit lovbrot du ikkje har gjort...

Poenget, som nevnt over eit par gongar, er at eg heller ikkje trur det vil vere til bornas beste å stigmatisere pedofile så ekstremt som du tar til orde for. Eg tipper det kan føre til at færre oppsøker hjelp, og at lukka forum med stor grad av rettferdiggjering av overgrep kan få større plass...
Sitat av Megidd0 Vis innlegg
Jeg ser derfor ikke at det er jeg som trenger å "bevise" noe her slik at du blir fornøyd, heller er det du som trenger å argumentere for at manglende kontroll er til det beste.
Vis hele sitatet...
Les over. Eg har argumentert for kvifor eg ikkje har tru på det du foreslår, og du anklager meg for å vere i overkant liberal, og ikkje tenke på det beste for borna. Du lager stråmanner og legg ord i munnen på meg...
Sitat av Megidd0 Vis innlegg
Hvorfor er det ikke bra å få pedofile oppsporet og tvangsutredet, når de selv mener - ifølge deg - at det er så stigmatiserende å være pedofil at de tørr ikke oppsøke hjelp?
Vis hele sitatet...
Fordi vi mennesker er gruppedyr. Om dei kan oppsøke hjelp utan at naboer får vite om det, tipper eg det større sjans for at dei tar sjansen på å oppsøke hjelpetilbod. Om det å oppsøke hjelpetilbod fører til at heile det sosiale livet og potensielt profesjonelle livet, fell i grus er det ein ekstremt høg terskel.