Tråd: Amf i weed?
View Single Post
Sitat av moret Vis innlegg
Fordi det er drittdyrt å skulle blande sterkere stoffer i weeden og det er jævlig dårlig business og helvetes mye jobb å blande noe dyrt inn i noe billig.
Dårlig hasj er dårlig hasj og ikke hasj med amfetamin.
Jeg forsvarer common sense.

Dette er ikke fuckings Nepal.... Om du kjøper hasj til normal pris i norge skal jeg love deg at det ikke er fuckings opium i den.

Det er fortsatt latterlig mye arbeid å skulle blande syntetiske cannabioder inn i hasj når du kan selge standard-hasj for hvor mye du egentlig gidder å ta betalt. Dopmarkedet er selgers marked så det å legge mye jobb og penger inn i et produkt som selger seg selv er helt bak mål.
Vis hele sitatet...
Drittdyrt og blande ut? Kansje for deg, men når det sitter store eksportører nedi sør europa med masse kg av altslags kan du tenke deg selv.
Og det er Nepal? Ja, hva med det? Tror du virkelig ikke det er shit ifra Nepal i Norge?

"Latterlig mye arbeid å blande syntetiske cannabinoider inni hasj" Der beviser du at du ikke har peiling, dette er så enkelt at hvem som helst kunne gjort det, og det mange gjør er å blande 50/50 med ekte vare og fake hash. Sånn du skal la deg lure.

Og du kverrulerer så mye at det høres bare teit ut, har aldri sagt dårlig hasj = amf

Jeg sa at NOEN dealere, om de misliker personen eller ikke. Selger utblanda hasj med sterkere avhengighets dannede stoffer så du skal komme tilbake til samme dealer.

Jeg vet jeg kan backe up mine "påstander" med fakta. Spørsmålet er vell heller om du kan.