View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja hjernen kan konstruere mye rart av skygger og lysrefleksjoner i mørket. På mitt bekkmørke soverom har jeg også sett skyggevesner, men så er det bare øyet som spiller et puss fordi det oppfatter ikke lys jevnt over hele øyeeplet i alle vinkler når man ser en vei så da kan det se ut som noen områder er bittelitt lysere eller mørkere. Her skulle det ikke mer til enn et dørhåndtak i bekkmørke som med mørkesyn så ut som en liten arm fra et eller annet. Med god fantasi og en smule skækk begynner man å føle en tilstedeværelse og virkelig tro det er noen vesner som står å ser på deg. Med en touch av åndelighet tenker man at det har med at man selv ser flere layers og dimensjoner men det er bare synet og hjernen som spiller et puss. Er sikker på jeg kan se det om jeg ser etter akuratt nå her i mørket også. Btw jeg tror faktisk på andre vesner osv men det vi tror vi ser er ca alltid bare et hjernepuss

Hvis du er sikker, så prøv å kommuniser med de da. Avtal at de er velkomne og se om de kommer dagen etter også, fortell i tankene dine eller høyt at du er fredfull og vil bli kjent med de om de er fredfulle også, spør de hva de kikker og på og lurer på og hvorfor de er her og hvor de er fra. Hold oss oppdatert
Sist endret av Veggen; 27. mai 2019 kl. 16:30. Grunn: slo sammen innlegg