View Single Post
Jeg vil først si at jeg så og si er oppvokst med rus. Ikke slik som heroin da,men. Og da jeg ble eldre har jeg vært på flere tusenvis av fester der dopet har florert. Speed og kokain og sopp og piller har lagt i hauger på bordene, folk har spurt meg mangen ganger om jeg vil ha. Har aldri rørt. Ikke en enste gang! Er livredd for de stoffene og ville aldri prøvd heller.

Men et godt tips det med blå kors. Det kan jeg sjekke ut. Jeg sa det at han kunne ta derfor meg, men det ville han ikke.. Egentlig like greit. Men tror jeg heller da vil forlange å få en meld evt der han sier han har skal ta det, slik at jeg vet det er grunnen til at han da ikke svarer ol. Så har jeg litt peiling og kan evt rykke inn hvis je ikke hører noe på flere timer.. Hvor lenge varer dette det da eller er det individuelt?

Jeg tror virkelig han vil ut av det, men så klart, vet det ikke er lett. Spurte han hvorfor han ikke tok sub istede for, men da sa han at han gjorde stort sett det, men av og til ble suget for stort at han tar heroin. Han får ikke subutex før om 3 uker. Høres helt sykt ut spør du meg.