View Single Post
Subutex eller metadon er morfinpreparater det også. Det er ikke slik at man er rusfri om man tar metadon eller subutex.

Hva med å tenke litt alternativt og utenfor statsfinansierte morfinpreparater som løsning på et avhengighetsproblem?

Hvis Kjæresten din virkelig har lyst til å komme ut av avhengighets problemet hadde jeg tenkt alternativt og i retning Iboga-retreat.

Les f.eks tråden til Bia.. Mye man kan potensiellt vinne ved å gå etter roten til problemet. Personlig tror jeg det må sterk lut til når man skal komme ut av opiat-avhengighet. Det sitter i personligheten - og en personlighetsforandring gjennom dyp innsikt tror jeg personlig er veien å gå. Iboga tar også bort alle abstinenser for heroinavhengighet.
Det er også mye informasjon på youtube. F.eks dette klippet fra vice, er kanskje av det mere fargerike slaget..Ellers finnes det flere profesjonelle klinikker med profesjonelle behandlere forskjellige plasser i Europa. Enkelte plasser tilbyr gratis behandling til heroinavhengige.

Men for all del, jeg skal ikke forkaste andre måter å komme ut av avhengighet.

Tenkte bare å nevne det, siden Iboga har så lovende resultater til å helbrede heroinavhengighet - og kanskje du/dere ikke visste om, eller har tenkt på andre løsninger enn subutex/metadon som "løsning" på heroinavhengigheten.

Lykke til uansett!
Sist endret av Bearass; 30. januar 2014 kl. 16:03.