View Single Post
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Jeg kunne egentlig vært imot NRK-avgift selv, og er vel kanskje det også sånn prinsipielt sett. Men med det innholdet de leverer så betaler jeg den med glede. I hvertfall nå, når jeg vet at alle må betale, ikke bare de som var dumme nok til å si navnet sitt når de kjøpte TV en gang.

De produserer jo høykvalitetsserier, drifter mange radiokanaler, og har det eneste saklige debattprogrammet på TV om dagen. Dagsnytt 18 er en av de bedre måtene å få med seg relevante nyheter og synspunkter på politiske saker, selv om det er en statskanal.
For ikke å nevne nrk.no som vel er den absolutt beste nettavisen for oss som ikke bor i Oslo, og ikke ser på paradise. Ingen får med seg saker i distriktene som NRK, mye pga. sterkere regionsavdelinger med egne nyhetssendinger for hvert landsdel.

Når noen andre aktører klarer å levere dette til befolkningen for 1700kr i året, så ja greit, fuck NRK. Ting som den siste Lindmo sendingen osv. viser jo at det alltids er rom for forbedringer, men fortsatt, jeg tør å påstå at dette mest sannsynlig er et av de mest upartiske og beste statsstyrte kanalnettverkene i verden!
Vis hele sitatet...
Du får jo vg+ til ca halve prisen da