View Single Post
Sitat av Raging Vlad Vis innlegg
Gikk på en skikkelig smell i begynnelsen av juni. 4 dager våken, proppet full av rivo for å sove og så smalt det. Da gikk fly alarmene og Norge var i full krig, bokstavlig talt. Familien på døra, alle visste om bruket mitt. Ingen ville se meg igjen og huseier ville kaste meg ut, uff. Løp rundt i nabolaget, full av sinne og skrek etter hallusinasjoner som jeg skulle banke. Aldri opplevd noe mer skremmende i mitt liv. Tok meg 4 dager før jeg var tilbake til meg selv igjen. "Heldigvis" så var det bare psykose alt sammen, men fremdeles.

Har ikke rørt amfetamin siden og livet har blitt mye bedre. Trening, kost, sosialt liv, osv. Men kjenner fremdeles et sterkt sug tilbake til amfetaminen. Det blir så rart å gå tilbake til et vanlig liv når jeg vet hva amfetaminen gjør. Jeg vet at livet blir dritt ellers, men jeg savner fremdeles å være ultra produktiv. Sitte hele dagen med programmering, vaske og rydde samtidig som jeg storkoser meg og alt det der.

Men men... nå er det nesten 5 måneder siden jeg rørte det sist. Da har jeg allerede kommet langt på vei. Skulle bare ønske jeg ikke hadde minnet av amfetamin liggende over meg til en hver tid. En konstant påminnelse på hvor mye enklere alt blir om jeg bare hadde tatt litt.
Vis hele sitatet...
Du må bare prøve å minne deg selv på de negative virkningene også og ikke bare de positive.

Håper du holder ut, suget blir mindre etterhvert som tiden går.