View Single Post
Sitat av Thrashcan Vis innlegg
Hyggelig med svar Eolin er det virkelig sånn at vi må skynde oss til køen med en gang vi lander? vi hadde tenkt og stikke å kjøpe mat, pavillion etc. men skal vi gjøre det etterpå da?xhehe, merker at jeg egentlig ikke skjønner en dritt
Vis hele sitatet...
vel, det er smart med mat. men det kan kjøpes på veien, kan det ikke? og pavilliong kan også kjøpes både før og etter. det viktigste er vel at dere har noen som holder av plass i køen for de andre som er ute og kjøper?

Sitat av Feedee Vis innlegg
Skal på RF for første gang i år, vi stikker til køen (south) på lørdag kveld, da de av oss som har vært der før annbefaler dette for å få bra plass, vi er rundt 10-15 stk. å skal til P-campen.

men de sier også at det ikke er noe problem å finne spot om man er rundt 4-5 stk, og at man da kan komme rundt åpningstider (18) på lørdagen.
Vis hele sitatet...
det kommer an på hva slags plass du vil ha. jeg ville vært der fra lørdag eller tidlig søndag, men man kan jo satse på at man er heldig hvis man vil.

Sitat av zlagther Vis innlegg
Jeg har hørt at det er et slags ranking system når det kommer til plasser der veteranene får best plass og de som er nyest får dårligst plass, er dette sant eller er det bare et lokalt rykte?
Vis hele sitatet...
dette er nok basert på at veteraner er mer forberedt og veit hvor de skal løpe, det har ingenting med at de for forskjellsbehandling. om man ikke helt skjønner hva som foregår så ender man ikke med en like bra plass som de som har 100 % oversikt og er forberedt. men man kan altså være ny og forberedt.
Sist endret av Eolin; 25. juni 2014 kl. 22:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.