View Single Post
Sitat av Våtfisk Vis innlegg
Du kan gjøre akkurat hva du vil.

Selv klarer jeg ikke å fatte at det å måtte skjule seg i eget hjem liksom skal være et bra premiss for å få noe ut av en psykedelisk erfaring.
Dataspill kan sikkert funke, men det sier litt om hvilken intensjon man går inn i en potensielt livsforandrende situasjon med. Samme gjør å kaste i seg benzo så fort det går skeis når man praktisk talt ba om det.

I skogen, eller andre optimale steder, slipper man i hvert fall å ha et overhengende risikomoment som utgangspunkt.
Kaotisk høystimuli og blått lys som griller øynene dine høres heller ikke så lurt ut, men folk er forskjellige.
Vis hele sitatet...
Akkurat, folk er forskjellige. Det som er optimalt for deg er ikke nødvendigvis optimalt for andre. Jeg tror ikke jeg hadde følt meg så trygg midt uti skogen uten et sted i nærheten å trekke meg tilbake til, men har hatt gode erfaringer med f.eks. en hytte på en ganske privat øy, der man kan velge om man vil være inne eller ute. Jeg er forsåvidt enig med deg i forhold til hvordan jeg ville opplevd en trip, og å trippe med utenforstående i samme hus som man ikke ønsker skal oppdage det er jo ikke så lurt, men jeg syntes bare du la det frem på en litt nedlatende måte. Når det er snakk om 2CB kan jeg si at de fleste jeg kjenner synes det er utrolig gøy å ta det i stua med spill på TV-en og god musikk, men liker også å stikke ut og se på naturen. La folk få nyte rusmidler akkurat sånn de selv ønsker sier nå jeg.

Sikkert mange som ville syntes det ser patetisk ut når jeg legger meg halvnaken i senga og snorter ketamin helt alene, men det er helt optimalt for meg så da gjør jeg det sånn. Andre liker å hive i seg både psykedelisk og alt mulig annet og stikke på rave. Det hadde jeg aldri klart, men sukker ikke over deres vaner av den grunn.