View Single Post
Okay, kan birda med en liten men fersk historie. Ville ikke helt kalt den sketchy, er mere som en lettskremt fyr med noia etter lang røykepause Etter å ha lest flere innlegg i tråden her så glir vell denne fint inn.
Hadde ca 2 røykefrie måneder før denne kvelden.

Kjøpte noen gram bruning tidligere på dagen og så frem til en rolig kveld med to kompiser, "Geir" og "Ole".
Vi sitter hjemme hos Geir og drikker litt pils og har det trivelig. Etter en stund begynner jeg å rulle en j med ganske god futt, til tross for at jeg hadde hatt 2 måneder pause.

Akkurat idet jeg begynner å rulle finner Geir og Ole ut at de istede vil stikke opp til en tredje kompis, "Pål", og fortsette festen der. Jeg vil ta det rolig og blir ikke med opp dit. Passer på leiligheten til Geir i stedet.
Går bak leiligheten og fyrer opp, var utrolig deilig med en liten en etter to måneder pause. Føler meg allerede fin i formen og bestemmer meg for å gå inn og mekke en ny for å ha til senere. Tenker på alt annet mens jeg sitter i stua og ruller. Tiden må ha gått jævelig fort for jeg opplevde den neste timen som 10 minutter.

Brukte en time på å rulle den neste (tenkte på alt annet). I det sekundet jointen er ferdig finner jeg ut at det er en god idé å røyke den med engang. Står i gangen å tar på meg sko idet jeg hører lyder på trappa. Blir nervøs og begynner å kaldsvette. Aner ikke hva jeg skal gjøre så jeg bare løper ut i full fart. Det jeg ikke tenkte over var hvem det var ... Det var jo kompisen min Geir! Han som faktisk bodde der. Mens jeg løper bort fra døra hører jeg Geir si "hvem er det du løper fra?". Forklarer ham at jeg ble nettopp pissredd av å høre lyder fra ytterdøra uten å tenke på at det kunne jo kun være han.

Han skulle inn og hente noe før han dro på byen. Mens han er inne drar jeg bak leiligheten for å fyre da jeg ser det står folk der, som gikk mot meg. (Dagen etter fant jeg ut at at dette var Ole og Pål...) Jeg visste ikke om de så meg eller ikke, men noia som jeg fikk så virket det naturlig å gjemme seg under en varebil som sto parkert. De passerte men jeg turte fremdeles ikke å komme frem, så det resulterte i at jeg lå under en varebil i 10 minutter og røyka. Var tørt og fint på bakken

Begynner å gå hjemover etter dette, men må snu halvveis etter å ha glemt igjen tobakken og rullepapiret mitt hos Geir. Han er borte men han har fortalt meg hvor nøkkelen er. Låser opp, legger tilbake nøkkelen og låser fra innsiden. Når jeg først er inne låner jeg toalettet. Sitter på do mens jeg hører bråk fra gangen. Pulsen min stiger til 200 og blir pisseredd. Igjen, tenker jeg ikke på at det faktisk er Geir .... Hører at noen går forbi toalettet før noen tar i dørhåndtaket. "*navnet mitt*, er det deg?" sier Geir. Først da blir jeg rolig når jeg kjenner igjen stemmen hans. Da var det på tide å dra hjem kjente jeg hadde en fin kveld videre når jeg kom hjem og fikk slappet av litt.

Lærte at det er fort gjort å bli litt småskremt, spesielt om man røyker en ganske sterk en etter å ha hatt lengre pauser
Sist endret av Kristiano; 10. august 2016 kl. 04:31.