View Single Post
Min mist scetchy stund under rus..

Må vel være første gangen jeg røyket mornings. Var vel 15 år. Hadde aldri røyket joint før frokost, så gledet meg til å se hvordan dette ville gå.

Tok noen par trekk av grei keef; før jeg viste ordet av deg var mangen min klar til å vrenge seg. Jeg prøver å løpe mot badet til kompisen jeg var hos. Men det var ikke sjangs, kroppen hadde aldri vært så skækk, så tidlig. Så jeg slepte meg mot badet.

Endelig var jeg framme og spydde ut alt jeg hadde i magen, men samtidig merker jeg at det er en annen tank som må tømmes. Skækk som jeg var så tenkte jeg på hva er verst; spy i do mens jeg driter på gulvet eller drite i do mens jeg spyr på gølvet..

Endte dessverre med begge to før jeg rakk og tenke meg om. Midt mens jeg var oppi alt dette faenskapet sier kompis at moren kommer hjem snart.

Stopper historiet her og sier bare at moren kom hjem like etter og var utrolig sur og skuffet over hvordan jeg klarte å spy og drite-ned hele badet deres. Men jeg vasket det opp, så jeg og moren er gode venner nå.

Det som var mest scetchy under rusen var jo det at jeg ikke hadde kontroll over kroppen min. Den måtte bare tømmes.