View Single Post
Jeg og en kompis hadde akkurat vært på et sted i oslo å hooket en plate med hasj, altså 100g. For å komme oss tilbake ifra der vi hadde vært å hooket så måtte vi ta t-banen, noe som gikk veldig fint den ene veien uten noe som helst form for noia.

Vi gikk inn på t-banen i det vi akuratt hadde vært å hooket, vi skulle altså ta t-banen tilbake til oslo s og deretter tog videre til der vi bor. Jeg bor altså 1 og en halv time unna oslo med tog, men nok om det, over til selve "noia" oplegget.

Vi satt på t-banen tilbake til oslo s snakket og var rimelige fjerne, vi hadde akkuratt røyket oss en joint vær av det nye shittet vi akkurat hadde hentet. i det vi kommer halveis til oslo s så stopper t-banen på en holdeplass, og i det den begynner å kjøre videre så dukker det opp sånne folk som sjekker om du har bilett til t-banen, og det hadde jo såklart ikke vi. vi kommer ikke ifra oslo og visste ikke så utrolig mye om dette bilettsystemet på t-banen. En fyr kommer bort til oss og spør om det vi har biletter, jeg ser bort på kompisen min å spiller dum og later som at vi ikke visste noe om dette bilettsystemet dem har, jeg begynte å bable om masse shit om at vi hadde dårlig tid så vi måtte rekke toget på oslo s, men det hjalp ikke for bilett mannen.. FAEN tenkte jeg og fikk supernoia, her sitter jeg med 100g i sekken og får beskjed om at vi må bli med han bilettmannen av på neste stasjon.. Jeg fikk en meldig på telefonen av kompisen min der det sto "faen, nå er vi ille ute" "ja,fuck" svarte jeg.

Vi hadde kommet til stasjonen der vi måtte gå av med bilettmannen, jeg hadde jo noia som faen og tenkte alt mulig rart av sjuke tanker i hodet. Kompisen min ble hentet av en vakt og ble tatt med inn på et lite rom på stasjonen, da fikk jeg enda mer noia for hva skom skulle skje, men like etterpå ble jeg også hentet inn, jeg fulgte etter en vakt bort til døra der jeg skulle inn, han sa til meg "du kan bare legge igjen sekken din utenfor imens" da tenkte jeg, faen faen, nå blir vi virkelig tatt...

MEN NEIDA, det eneste som skjedde etter denne sjuke lange noia episoden var bare det at vi skulle inn på et rom for å skrive under på en bot som vi fikk, vi fikk altså bare en bot på ca 1000kr for å ikke ha bilett på t-banen. da gikk alt som het noia bort å vi satte oss på t-banen til oslo s igjen med en syk opplevelse. boten på 1000kr kunne jeg ikke ha brydd meg mindre om, tenk på den svære boten vi kunne ha fått om de fant disse 100 grammene.