View Single Post
Jeg og en kompis hadde kjørt inn til ett avlukke for å lighte en alright joint. Vi lighta og puffa som det var en helt vanlig dag og tenkte ikke over noe annet enn og snakke. Jeg står med ryggen inntil bilden, kompisen min står foran meg og har jointen i hånda, plutselig kommer en politibil med 3-4 stykker. Kompisen kasta røyken under en liten busk/noen blader. Jeg merka ikke at det kom noen før jeg snudde meg, fikk litt noiia, tenkte at vi kom til å bli tatt.
3 av de 4 politimennene kom ut og begynte og snakke med oss, han ene sjekket inni og utenfor bilen for dop (min oppfattelse av hele greia). Spurte oss hva vi drev med her osv. Snakker om hva som skjer i sommer etc, random unnskyldning. Jointen lå noen meter bak oss og den var fortsatt fyrt. Folka sa noe så dro de, men jeg skjønner virkelig ikke hvordan de ikke lukta gresset! Etter de dro, henta vi jointen og røyka ferdig, kjørte vekk med en gang etterpå.

FYFAEN. Mitt største noiia moment. Ikke at jeg var så fjern, men kunne blitt busta... Det var en jævlig følelse.
Sist endret av Sevensteps; 7. august 2014 kl. 19:20.