View Single Post
Sitat av Insert name Vis innlegg
En av de mer spaca opplevelsene mine er den gangen jeg satt hjemme på en fredagskveld en gang i min ungdom. Hadde bestemt meg for å bare chille den hjemme og kose meg med en 6-pak halvlitere. Tiden gikk og ølen fikk bein å gå på, en eller annen gang fant jeg ut at jeg var sulten. Satte en pizza i ovnen og sovnet på sofaen... Våknet opp til et infernalsk leven, skjønte ingenting. Så at PIR-detektoren på veggen lyste rødt så jeg tok den konklusjonen av at innbruddsalarmen hadde gått og fant frem en stol for å komme til og rev ned hele dritten. Lyden ga seg ikke og jeg kom plutselig på at jeg hadde stekt meg en pizza, løp inn på kjøkkenet og rev ned røykvarselen før jeg skrudde av ovnen før jeg gikk og la meg. Husker at jeg stussa over at jeg fortsatt var sulten selv om jeg hadde spist en hel grandis. Våkna neste morgen av at fattern braste inn på rommet mitt mindre fornøyd, med en svartbrent pizza på størrelsen med en liten tallerken i hånden, samt de resterende delene av både PIR-detektoren og røykvarsleren i hånden og lurte på om jeg hadde hatt en bra kveld..

Av de mere sketchy opplevelsene må jeg nok en gang tilbake til min ungdom. Var vel 14-15 og hadde vært hos en kompis på vårsj. Ble en hel del sprit og hasj før turen gikk videre mot konsert på blitz. Jeg og en annen kompis tok følge mot bussholdeplassen og akkurat når vi kommer ut på hovedveien passerer det en politibil. Hjertet gjør et lite hopp da jeg har en 5'er liggende i en fyrstikkeske i lomma. Politibilen svinger inn for helt klart å snu for å konfrontere oss. Jeg føler et stort dilemma da jeg akkurat i det øyeblikket passerer en søpplekasse og har valget mellom å kaste fyrstikkesken oppe i denne og gå tilbake ved en senere anledning. Jeg velger derimot å dytte fyrstikkesken i buksa. På dette tidspunktet pleide jeg å gå med buksene dyttet inn i skoene så fyrstikkesken havnet ca litt over ankelen. Selvfølgelig stopper politiet oss etter at de hadde snudd. De skiller meg og kompisen min og starter avhør. Hvor har dere vært, hvor skal dere osv.. Vi står ikke så langt unna hverandre og jeg forklarer at vi skal på en fest på sandaker. Kompisen min overhører dette og sier at vi skal på fest på aker. Nogenlunde lik forklaring dette her altså, dvs helt til min tredje kompis kommer fra ingensteds.. Med fullt spika hanekam, rullende på en rullings fra en gjennomsiktig plastikkpose. Overdrevent positivt spør han om hva som skjer her, politiet snur seg og ler litt før de spør tredjemann om hvor vi skal. Jo vi skal på konsert på BLITZ nesten roper han ut mens jeg og han som først ble stoppet ser på hverandre og skjønner at forklaringen vår falt i grus.. På dette tidspunktet starter de ransaking av alle tre og jeg med mine 5 gram i buksebenet står fryktelig stille da jeg selv hører at det rasler derifra hver gang jeg beveger på benet. Politiet drar frem en halvliter med sprit som jeg hadde i lomma på hettegenseren og starter å spørre om foreldrene mine vet at jeg drikker osv. Noe jeg sier at de er fullt klar over i redsel for at de skulle finne på å ta kontakt med de. Politimannen åpner flasken og lukter litt på den før han gir meg den tilbake. Han gir meg et lite blunk med det ene øye før han sier at vi får ta det forsiktig i kveld. Deretter setter de seg inn i bilen sin å kjører avgårde. Vi står tilbake sjeleglade for at vi fikk beholde spriten selv om vi som sagt ikke var mer enn 14-15 når dette skjedde. Og ikke minst jeg som hadde buksebenet fullt av hasj kunne endelig puste ut og ikke minst bevege meg igjen. På tross av en brå start på kvelden gjorde alt adrenalinet vi fikk på denne episoden til at det ble en kveld jeg neppe kommer til å glemme med det første ^^
Vis hele sitatet...
Lol lest igjennom tre sider med stories og kommer hit. Pizzahistorien kan jeg ikke si jeg husker med det begynte å demre når du nevte fyrstikkeska med femmeren.... slapp ned i buksa... hmm kan jo være en tilfeldighet...... Vi skal til BLITZ vi... confirmed en kompis jeg kjenner. lol