Tråd: Rusmiljø
View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det hjelper ikke å være avvisende når man først har latt det skje.

Det hjelper som sagt veldig lite å være avvisende etter man først har tillatt det. Mange av disse folka overkjører folk totalt, og du ringer vell ikke politiet kan jeg tenke meg..

Jeg anbefaler deg å se etter ny leilighet med engang, du vil aldri få roen helt igjen der du bor nå. Faren for at folk møter opp er stor. Kanskje det går bra en uke, to uker, så dukker de opp igjen.

Er det du som lagde en del tråder ang sprøyter for en god stund siden? Har lurt på hvordan det gikk med deg isåfall!
Vis hele sitatet...
Masse folk som sier at jeg skal være avvisende, men det funker ikke. Den gangen vi havna i psykose så merka jeg at de var sykt manipulative og sleipe og det ga meg bare noia så jeg sa de ikke kunne være her lenger men de bare guilttrippa meg og fikk jeg til å tro at jeg skyldte dem noe for rusen de ga meg, så jeg ringte en felles venn av oss for å få han til å kaste dem ut for meg men det endte bare opp med at han som kom ble trua med kniv (selv om de var venner)
Fikk dem heldigvis ut dagen etterpå og de ble tatt siden de var på rømmen så de kom heldigvis ikke tilbake igjen. Hørte at de er på rømmen igjen så det beste alternativet er nesten bare å flytte når naboen min også er venn med dem og kommer på døra mi hele tiden for å spørre om papes osv
Forresten var det ikke jeg som laget de trådene om sprøyter
Sist endret av Freakpåfreak.no; 11. november 2023 kl. 21:48.