View Single Post
Sitat av Provo Vis innlegg
Du har ikke fulgt oppskriften fra tidligere i tråden.

Gå inn på tv.nrksuper.no/innstillinger og endre Avspillertype til Link. Deretter går du inn på programmet som om du skulle spilt det av, men i stedet for å venstreklikke på play-symbolet i spilleren høyreklikker du og kopierer lenken. Det er denne lenken du skal bruke.

EDIT: Det er denne lenken du skal dra og slippe i programmet til snippsat også.
Vis hele sitatet...

Blir litt confused her ja :P

For med 0094 versionen så har jeg bare dratt den linken fra chrome over i vinduet og den har rippa fint

Men nå har jeg gått inn på instillinger og endret til Link.

Er ikke helt med når du
"Deretter går du inn på programmet som om du skulle spilt det av, men i stedet for å venstreklikke på play-symbolet i spilleren høyreklikker du og kopierer lenken. Det er denne lenken du skal bruke."

-----------

Mener du jeg må gå inn i ett annet program type vlc? for å hente link?
Jeg prøver å ta tak i "play" ikonenet på feks karsten og petra episoden og drar den over til "drag&drop NRK" - men da skjer det ingenting.
Prøver å dra urlen fra adresse feltet øverst i chrome, men da skjer det heller ingenting...

Faen jeg føler meg totalt tulling her nå :P

Da fikk jeg WX_nrk_Win8 til å funke ved å kjøre det i dos vinduet, rippet dog uten subtitle - men det er kanskje en ekstra kode som må inn her?

>ffmpeg.exe -i http://nordond14b-f.akamaihd.net/i/no/open/6b/6be8
36b428b92234a52a3bdcf/6be81f43c7ec2923d5e36b428b92234a52a3bdcf_,1
,2250,.mp4.csmil/master.m3u8 -c copy karsten_og_petra1.mkv

men for å få med sub så?

Og som sagt prøver å dra den linken over i WX programmet vinduet i win8 men da skjer det ikke noe - så fortsatt ett eller annet med programmet.

så en liten feil som kom opp når jeg kjørte igjennom encodingen nå i stad, men vet ikke om det er feil - bare rapporterer tilfelle det er noe å vite for dere?

Metadata:
variant_bitrate : 77000
[matroska @ 0000000004cb6740] Error parsing AAC extradata, unable to determine samplerate.