View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
"Jeg hadde aldri psykiske problemer igjen etter jeg startet med mediatsjon"

Folk som sier det er ikke helt ærlige med seg selv. Meditasjon er ikke en mirakelkur mot alle plager. Det må dog sies at det er et kjempeverktøy på mange plan i livet. Sikker på at du gjorde det riktig? For det første er det akkurat som fysisk trening - man trenger å være tålmodig og gjøre det korrekt, regelmessig og over lengre tid for å få de største fordelene. For det andre er det en overraskende enkel, men samtidig innviklet praksis som krever en god del forståelse. Finnes også titallsvis av forskjellige typer meditasjon.

Har man ADHD, er det en god del mer vanskelig å meditere enn for folk flest, så jeg kan skjønne at prosessen ble frustrerende.

Amfetaminen er stortsett den samme. Det er doseringer, hyppighet av bruk og tidligere forutsetninger som er forskjellige.
Vis hele sitatet...
Jeg mediterte over lengre tid. Nå mener dere kanskje å sitte i en spesiell stilling og bare kjenne på pusten? Jeg gjorde dette blandet med øvelser. Jeg har også sovnet av. Men det er bare det. Jeg begynte med Wim Hof metoden og det er den mest effektive form for meditasjon jeg har prøvd. Den følelsen når du blir varm i kroppen, prikking under huden og hodet tømmes. Men dette heller varer ikke lenge. Jeg lå i flere timer og gjorde dette. Effekten gikk fort ut igjen.

Rastløsheten har nå ikke blitt borte likevel.

Jeg ble aldri høy på amfetamin. Aduvanz. Jeg har jevn energi. Konsentrerer meg og blir ikke utmattet etter å ha vært blandt mennesker eller fullført lettere kjedelige oppgaver.