Tråd: Dameproblemer
View Single Post
Jeg har vært med ei jente i nesten et år nå. Vi gjorde forholdet offisielt for rundt en uke siden, men har vært sammen oss i mellom i underkant av et halvt år. Hun kan være helt fantastisk til tider og vi deler mange gode minner. Problemet er at iløpet av dette året har hun såret meg/vært utro flere ganger enn jeg har kontroll over. I starten blindet forelskelsen meg helt og gjorde at jeg feiet dette bort som om det var ingenting. I værste fall var jeg litt gretten/nedfor et par dager. Jeg lurte meg selv med at det bare var fullehandlinger.

For et par måneder siden såret hun meg på en måte som gjorde at jeg følte det største sviket jeg noen gang har følt. Nå som sjokket har fått lagt seg så sitter jeg igjen med generelt ganske lite følelser for noe som helst. Føler meg ganske så likegyldig og forelskelsen er hvertfall helt borte nå. Jeg er fremdeles glad i henne, men ikke på samme måte lenger. Jeg er redd for å gjøre det slutt for jeg er redd jeg kommer til å angre.. Et evig dilemma som sliter meg ut daglig.

Moralen her er at du for all del ikke må la det gå for langt, sett psyken din foran et forhold du gjerne vil ha, det er mye viktigere. Nå er kanskje ikke jeg den beste til å ta imot tips fra, men håper uansett at du finner utav det og ønsker deg masse lykke til.