View Single Post
Sitat av Mantuz Vis innlegg
Har flere venner som er homofile, både gutter og jente venner.

So what`s the big deal ? ... dem er da folk dem også, riktig hygglige er dem også. Er jo nesten så jeg kan si at jeg vet mere om di vennene mine enn jeg vet om mine andre venner. De som har stått fram som homofil har jo stått fram åpent om det og legger ikke i den grad skjul på sin legning og heller ikke det dem er. Det finnest da flust med jenter som er overfladiske som FY og skal heller ikke si noe annet om enkelte kompiser jeg kjenner også, overfladiske som FY dem å. Dem som ikke velger å stå frem og være seg selv bedrar jo bare seg selv og andre. Dette trenger ikke være homofile, men oss "vanlige". Så ja, selv oss "vanlige" er jo til tider værre enn dem som velger å stå frem som homofil og være åpen om det. Så hvorfor skal vi påstå at vi "vanlige" er bedre enn andre ?

Nå finnes det da "drittsekker" & "bitcher" som er hetro, homo, eller bifil så der gjør ikke skjebnen noen forskjell på oss, så ingen av oss er bedre enn den andre. Personlig så bedømmer jeg ikke folk ut fra legning. Noe annet synest jeg er BS. Jeg behandler og bedømmer folk fra hvordan dem er mot meg og mine venner. Pga. dette så har jeg faktisk noen venner som andre ikke ville ha vært venn med pga. at dem har hørt litt for mye på rykter og annet rundsnakk om disse vennene. Har mistet noen venner pga. av dette også, men vist dem ikke godtar meg for hvem jeg er og hvordan jeg er så klar jeg meg fint uten dem som vennene mine. I ettertid så har jo noen av dem godtatt det og vi har blitt venner igjen, men er vel et par. stk som ikke klarer å godta det og synest mine verdier ikke helt matcher deres synspunkter.

Åpne homofile / bifile virker å ha en tendens til at dem er mere sitt "true self" mens andre har vanskeligere til å finne sitt "true self". "Why that is" aner jeg ikke, men kunne jo vært kjekt å høre om andre som også har homofile / bifile venner har sett samme tendens.
Vis hele sitatet...
Jeg vil også påpeke til deg,hvis ikke mennesket re-produseer seg,vet du hva som skjer da ?