View Single Post
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av zhpongl Vis innlegg
Kvinner som har seg, ser jeg på som samme sak. Hvor står det skrevet at jeg ikke har samme syn på det, som to menn? Jeg mener å huske at jeg skrev; To individer av samme kjønn.
Vis hele sitatet...
I den siste biten jeg siterer deg på står det "to menn", en hel del diskriminerer, og ser ikke noe galt i at kvinner har sex med hverandre. Du er ihvertfall ærlig, og mener det samme om begge kjønn.

Synes du sex blant mennesker av samme kjønn er fysisk frastøtende? Eller er det mer noe inni deg som sier "dette er bare feil, sånn skal det ikke være"?

Om det er sistnevnte, så tror jeg dette har med oppvekst å gjøre, noe Keyser Söze er inne på. Jeg forstår at dette kan være veldig vanskelig å gi slipp på, akkurat som en del andre ting jeg kunne nevnt. Jeg vil foreslå at du tenker over grunnene til hvorfor du føler ubehag/avsky/whatever mot dette, og spør deg selv om det er gode grunner.
Og ja, jeg er enig at posten min inneholder selvmotsigelser, da jeg aldri har vært i en situasjon hvor en av mine nærmeste venner har kommet ut av skapet
Vis hele sitatet...
Øh, jeg ser ikke hvordan dette skal være en god grunn for selvmotsigelsen jeg siterer.
For faen, det går da ikke an å være uenig i at to av samme kjønn har sex, er unaturlig?
Vis hele sitatet...
Tja, det virker som om dette ryster deg veldig, men som du ser er det mange som er uenige med deg i dette.

Jeg har ikke sett denne videoserien, men denne, og lignende er kanskje gode startpunkter for å utvide forståelsen din? Lykke til!

Matthiesen: Det virker dog som om zhpongl satte pris på innlegget til Pheromone.

Ser nå etterhvert at videoserien jeg lenket til er en smule gammel, og har mye med kristendom å gjøre. Da kan videoene til denne YT-brukeren være et bedre alternativ.