View Single Post
Før du leser: dypt lesestoff under, tenk deg om for hver setning.

Jeg tror innerst inne at det handler om sosial kondisjonering. Hva du liker og ikke er meget sammfunns og oppvekstkontrollert på akkuratt dette temaet. Jeg mener at alle mennesker er homofile i den forstand at dersom de ble oppdratt på en annen måte i et annet samfunn ville de hatt et helt annet syn på saken.

Instinktivt skal man ville gå etter det motsatte kjønn av menneskets biologiske opprinnelse; å formere seg. Inn på genetikk kan man dele det inn i to ender, feminin og maskulin. Hvor hjernen din er mellom disse to endene er genetiskt bestemt og vil påvirke den endelige beslutningen i hvor langt sosial kondisjonering påvirker deg.

Forskning på dvergsjimpansene, våre nærmeste slektninger i dyreriket, viser at hele arten er bifil.
Vis hele sitatet...
Nyere forskning har påvist homoseksualitet hos 1 500 dyrearter. Andelen homofile blant artene variere fra et par prosent (som hos mennesker), til rosenkakaduen, der andelen er hele 40 prosent
Vis hele sitatet...
.

Kilde: http://www.forskning.no/artikler/200.../1159184941.14

Når det er sagt vil jeg bare meddele om noen spør meg svarer jeg bifil. Når hetrofile gutter forstår at de skal slutte å dømme homofile gutter (å klikke vinkel ala "NEI JEG ER IKKE HOMO!?" er også dømmende indirekte) kommer de til å pule dobbelt så mye fitte.

Jeg har opplevd det flere ganger. 4 mennesker. 2 gutter og 2 jenter inne på et rom, hvor jeg kliner med gutten og jentene kliner med hverandre som i et svar på at de er like seksuelt åpne som vi to guttene er. De som reagerer mest på at jeg kan kline med en annen gutt er fortsatt de kompisene mine som er jomfru.

Nuff said.

Pheromone