View Single Post
kjedelig streiting
Det kan jo også hende de høye avgiftene kan være noe av grunnen til flatfylla også.. Når du først har blåst av en 500lapp på vorspiellet, kan du jo likegodt også blåse av en 500lapp på byen?

Uansett så mer jeg også politiet må være mer ute blant folk i helgene. Og ikke være sånn superhissige på og kaste folk på glattcella sånn som nå.

Det at de klager på for lite penger osv blir for dumt, da de tydeligvis har nok penger til og drive med masse trafikkontroller, bruke flere timer på og ta en voksen mann for ett par grammere med gress.

Dette gjeller både politikerne og politifolka selv. Greit nok at politikerne osv rår over politiet, men politiet må bli mye flinkere til og bruke skjønn. det nytter ikke og si "jeg gjør bare jobben min"

Vold og alt det pisset som skjer i helgene, er myyyye viktigere enn litte skattesnyting, narkotika, 10km for fort og liknende ting.

Men selvfølgelig bør jo vi som er ute på byen ta i ett tak også. Er alt for mange som sier "fylla har skylda" og tror alt er ok. Det virker desverre også som en del dommere også mener det samme.

Uansett bør blind vold, samme om det skjer i fylla eller ikke ha en strafferamme på min 3 ubetinga. De som ikke klarer og drikke uten og lage faenskap kan da holde seg hjemme, eller være edru!