View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei jeg er 14 og jeg planlegger å kjøpe 1 gram med grønt jeg har aldri gjort det før og det er i drammen et sted jeg egentlig ikke får lov til å dra jeg bor i modum som er ved siden av drammen, jeg hadde tenkt at jeg kanskje kunne si at jeg ville dra til vikersund som jeg får lov til å dra til også stikker til drammen med buss isteden, kan jeg få noen tips om hvordan jeg skal gjøre ting første gang som hvordan unngå lukt i klærne hvor mye og hvordan man ruller og blir jeg helt dum i huet eller bare glad?? Jeg trenger virkelig hjelp!
Vis hele sitatet...
Ta av deg genseren, røyk ute. Vask henda etterpå. Da lukter det ikke noe særlig av deg.

Isteden for å rulle kan du benytte deg av cones, enten ferdig-cones, eller lage selv. Vanskelig å rulle en god joint i starten, så derfor jeg anbefaler cones.

Det er ikke sikkert du blir hverken dum i hodet eller glad, noen blir det, andre blir paranoide, noen kjenner ingenting. De første gangene jeg røyka var med eksen min på 14. var hun som skaffa weed(jeg var 15). Fikk super lættis, var deilig. Koselig med kos!

Så tipset mitt er å røyke med noen du liker godt og heller for lite enn for mye(mange kjenner ikke første gang). Mange som driver å tuller og sånn når man sitter en gjeng, det hater jeg.