View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Norgesglass tar stor plass og er veldig synlig. I tillegg opplever jeg at vanlige zip-lock poser ikke er tette nok. Hvis man legger det i et skap, så tar det ikke lang tid før hele skapet lukter weed.


Med min måte opplever jeg at det er i praksis helt luktfritt:

Jeg lager små poser av vakuumplast: LINK
Jeg liker å fordele weeden ut over flere poser, slik at det holder seg best mulig. Selve posene klipper jeg til og bruker en vakuum pumpe/forsegler til å lukke dem langs kantene for å få det rett og pent.
Tidligere når jeg røyket joints, så lagde jeg også poser med plass til 1-2 stk. Jeg røyket skjeldent en hel på en gang, så halve jointen la jeg tilbake i posen og lukket den.

Når jeg lager posene bruker jeg som nevnt en vakuum forsegler, men når jeg først starter å bruke dem, så åpner jeg dem med saks eller kniv og forsegler dem igjen med en lighter. Jeg lar det alltid være igjen et lite hull når jeg forsegler (så lite som mulig) for å suge ut mesteparten av lufta, før jeg holder igjen med fingra og forsegler resten.

Små poser er også veldig lett å skjule unna :-) Jeg tar alltid med meg en stor "handlebag" når jeg skal handle weed hos min faste dealer som jeg lukker og forsegler hjemme hos vedkommende. Det sørger for at ikke hele bilen lukter weed når jeg skal kjøre hjem. Jeg har aldri blitt stoppet, men de gangene jeg har glemt å ta med posen min så merker man jo hvor lett der er å lukte, uansett hvor godt man gjemmer unna weeden.