View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Attica83 Vis innlegg
"så at en av de større vendorene på..." - nå må det føyes til her at unevnte vendor ikke har funnet etizolam i barsa sine, det var en teori om at det kunne være dét i de istedet og følte han måtte si det til alle for å dekke ræva si.

Personlig mener jeg at den som faktisk tror hn kjenner forskjell på etizolam og alprazolam må være tidenes knarkis-enhjørning ; vil så gjerne at det skal gå, men aldeles ikke logisk litt en gang.

Spes ikke med tanke på at etizolam har blitt sammenligna med alprazolam sikkert tusen ganger før fordi effektene er såpass like, både i tid før t-max, eufori bivirkninger osv - at det å skille mellom disse to blir vel umulig...
(Jeg kan nesten, under tvil - gå med på at erfarne brukere kan kjenne forskjell på graden av påvirkning - men å dele opp hvilket -zolam/-zepam en pille måtte inneholde på en subjektiv opplevelse ; Nei.)

Er det bare jeg som står på urinprøver og derfor finner ut lett hva de inneholder - og er glad for det...? Samme vendor måtte jeg inn på og legge ut urinprøve-svarene mine pga. en advarsel om metamf i amf, så jeg blir garantert å bestille av de utelukkende for å trø igjennom poenget mitt ; Hvis man er så proff at man klarer mekke ihop tilnærma perfekte replika av xanor/ax, fra pilletrykkinga i seg selv, etikett, glass, lot-nummer etc ; da er man faen meg proff nok til å putte rett virkestoff i shitten sin også....Så sannsynligheten for at det er alprazolam i de ; meget høy i dette tilfellet.

Og joda, jeg vet det lages haugevis av fake bars, alt ifra grønne, røde - med helt andre virkestoff, men nå snakker vi 2mg bars på 30-i-glasset-pakninger og ikke løse bars

(Merknad, jeg har bare svart på det første innlegget - siden det var relevant for min del)
Vis hele sitatet...
Må da ikke oppnå en viss ruseffekt for å veilede seg til hvilken benzo det er? Alprazolam har en bitter smak, hvis du da hiver i deg et bikkjebein uten å ha et snev av bitterhet, er det så klart en blir nysgjerrig. Hvilke benzo kommer uten smak, og er tvert i mot pappaktige? Etizolam. (er forsåvidt ikke benzo)