View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Passiv Vis innlegg
Vi er på et diskusjonsforum så må vell være innafor å "spinne" den litt.
Eneste kildene dine viser er at quetapine og antihistaminer fungerer på samme reseptorer opp mot søvn. Ikke hvor stor effekt quetapin kontra diverse
antihistaminer, har på samme reseptorne. Når jeg leser at urtemedisiner og allergimedisiner gjør samme nytten tolker jeg det som at de er like potente antihistaminer, noe jeg stiller meg kritisk til. Godt mulig du har rett, men gjerne forklar hvorfor. Innser hvor langt off topic vi er nå så gjerne send meg pm om du vil svare den ut.
Vis hele sitatet...
Sitat av Passiv Vis innlegg
Vi er på et diskusjonsforum så må vell være innafor å "spinne" den litt.
Eneste kildene dine viser er at quetapine og antihistaminer fungerer på samme reseptorer opp mot søvn. Ikke hvor stor effekt quetapin kontra diverse
antihistaminer, har på samme reseptorne. Når jeg leser at urtemedisiner og allergimedisiner gjør samme nytten tolker jeg det som at de er like potente antihistaminer, noe jeg stiller meg kritisk til. Godt mulig du har rett, men gjerne forklar hvorfor. Innser hvor langt off topic vi er nå så gjerne send meg pm om du vil svare den ut.
Vis hele sitatet...
Nå var faktisk hele poenget at de går på samme reseptorer og funker på samme måte, noe du nektet for.
Jeg har aldri snakket om hvor stor eller liten effekt quetiapin har kontra diverse antihistaminer, jeg har derimot sagt at det fungerer på samme måte, nettopp fordi det gjør det.
Dette har jeg også lagt ved flere linker på så du får bare fortsette å stille deg kritisk å nekte så mye du bare vil.
Ba deg faktisk å komme med kilder som kunne motbevise noe av det jeg skrev ned, det har du ikke klart.
Kanskje det er fordi du har innsett at jeg har rett og at du tar feil, men istedenfor å innrømme at du tar feil så prøver du bare å blande inn masse annet istedenfor.

Som sagt, les deg opp på emnet før du skal diskutere for dette er bare latterlig tragisk.


Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Til mods! Det må da være innafor å si at Trekantet varulv kan gå å ta seg en bolle når han påstår at seroquel/quetiapin like greit er placeboeffekt ffs..
Vis hele sitatet...
Lol, påsto nå aldri at det ER placebo. Sa det kan være placebo.
Kanskje lese igjennom litt mer enn 1 gang før du skal bli sinna mister