View Single Post
Sitat av OldSoulAquarius Vis innlegg
Akkurat ja. Har hørt dette før. Jeg vet faktiskt om folk som selvmedisinerer seg (med produkter på gata/av en kompis) som ikke tenker på noe av dette i det heletatt. Og når jeg nevner at de kanskje burde se etter en cannabis type som er mer egnet til dem og dems problemer, så sier de bare at alt det der er svada og har ikke noe å si. Det som er kjedelig her, er at hvis de tar feil, fordi de ikke vet bedre, så hadde de fått bedre hjelp hvis de kunne fått hjelp til å finne og ha tilgang på den type cannabis som er best for demmes problemer. Bare bedre allmenn kunnskap om dette hadde også da hjulpet.
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke om du bare ignorerer det jeg skriver her men det kan virke litt sånn...
Men problemet som jeg har nevnt litt lenger opp er at kompisen din ikke kan gå til en dealer og få akkurat det han vil ha eller det han trenger for sitt problem.
Han får det han får og det som dealeren har inne der og da som kan være hva som helst.
Bedre allmennkunnskap vil ikke endre på det.

Eneste måten å få akkurat den type cannabis som kan hjelpe mot de problemene man vil/trenger er faktisk ved å bestille frø og gro selv ut ifra den strainen som ser ut til å hjelpe folk flest med de og de problemene.