View Single Post
Sitat av ptrrr Vis innlegg
Jeg har lyst til å ta meg en pause fra hverdagen og bruke 4-5 dager i et annet land for å lade batteriene.

Jeg har tenkt på følgende land selv:
  • Amsterdam
  • Riga
  • Budapest
  • London
  • Barcelona

Jeg ønsker egentlig bare et sted med god mat, bra hotell og noe å drive på med noen timer hver dag. Noen her med gode tips? Edit: Budsjett er på 25k for hele turen.
Vis hele sitatet...
Ingen av plassene du nevner er land, men byer i forskjellige land. Amsterdam er i Nederland, Riga i Latvia, Budapest i Ungarn, London i England og Barcelona i Catalonia. Forøvrig er alle fine plasser å besøke, 25k er alt for lite til å komfortabelt besøke alle plassene i 4-5 dager med fly * 5 destinasjoner med mindre du vil ta tog å bo på hostel for 100kr natta. Derimot får du sikkert besøkt 2 kanskje 3 hvis du er sparsom av plassene en helg hver eller noe med fly og et decent hotell. Restaurantene i London er syke og der får du servert verdens villeste mat men da trenger du mere enn 25k. Amster er Amster, du kan blåse av alt fra 50kr til 20,000kr på en dag. Riga billig og fint, billige horer men vanskelig å få tak i dop. Alko også billig samt mat men maten er piss. Barca, fantastisk røyk, masse klubber masse damer men penger går her og. Budapest veldig billig, ala Riga spør du meg.