View Single Post
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
noen som kan svare med på hvordan det er med LSD og Amfetamin? Jeg var på rave sist lørdag og siktet etter å finne mdma, men ettersom det gikk ad undas kjøpte jeg heller ett halvt gram speed og snorta en liner og droppa litt (ca 250-300mg totalt). Husker det var liten opptur, men jeg ble gira på å komme dit (Lyser lang vei hvor jeg skal om det er rave i nærheten).

Uansett. Etter ca 5 timer med intensiv dansing siden inntak, noe god røyk og god musikk fannt jeg ett vedkommende med en liten flaske dråper. På dette punktet tenkte jeg det gikk fint, så jeg tok en dråpe på hånda og slikket det i meg.
ca 1 time etter får jeg litt funk, det vil si ting bølger litt, jeg får den varme, kraftige, gode følelsen LSD har en tendens til å gi meg, og UV kunst har aldri sett så tre-dimensjonalt ut! funken fallt raskt av, Så jeg bestemmte meg for å bare røyke ut kvelden.

dagen etter tok jeg kola og siste stripen med amf gikk igår, om det har noe å si.

Spørsmålet mitt: Er jeg komplett idiot som hev innpå dette? Og hvorfor fikk jeg så lite funk av dråpen?