View Single Post
Vel.. jeg har spist en del syre, tenkt mye rart, lurt på mye rart, mistolket situasjoner osv.. Men jeg har aldri vurdert å være voldelig eller gjøre noe annet skikkelig dumt. Har aldri sett noen andre som har vært det heller. Folk på syre er potensielt mest skadelige for seg selv.

Jeg har aldri mistet meg selv i så stor grad at jeg har gjort ting jeg vet er helt på trynet. Det største problemet er vel helst at man ikke klarer å få gjort så mye. Man mister liksom oversikten over det store bildet fordi detaljene blir så øredøvende, men det er jo likevel en kjerne av fornuft inni der et sted.

Jeg hadde jævlig lyst å hoppe ut fra et høyt tak en gang, så for meg hvor deilig det hadde vært å fly gjennom lufta osv. Men jeg skjønte jo samtidig at det ville vært en helt idiotisk ting å gjøre, og at jeg selvsagt ikke kan fly, så jeg gjorde det jo ikke. Jeg sto der og fantaserte om det lenge og vel og tennene klapret i munnen på meg og jeg skalv over hele kroppen. Etter en evighet (eller kanskje ikke?) skjønte jeg at grunnen til at alt ristet var at jeg frøs. Hehe.