View Single Post
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Nei, det kalles å lære fra observasjon. Speedfriker er i min erfaring vandrende katastrofer, og jeg gjør alt for å unngå de tullingene der.
Vis hele sitatet...
Ok, det er jeg helt enig pg veldig skeptisk til nye plugger etc selv. Vet det er mye grums med folk som driver med speed og rivotril etc.

Selv er jeg veldig selektiv når jeg handler amf. Og aldri opplevd noe faenskap fra mitt selskap faktisk. Heldig? Mye mulig

Men poenget mitt da, det er forskjell på speedfreaker Per som sover 10 ganger på et år og spiser kanskje 2 på det samme året og en festival.

Hvis man også bruker litt tid på å fikse amfetamin på forhånd gjennom folk man stoler på, og er fornuftig i dosering og inntaksmåte så hadde jeg valgt amfetamin hvilken som helst dag om man skal på festival


Både speed og cola skal man ikke vente altfor lenge mellom doseringene før det nesten begynner å gi motsatt effekt.


Sitat av Brekker Vis innlegg
Føler du leste svært lite av hva han egentlig skrev her da?

Sier jo vel tvert imot at ikke alle som bruker blir helt mongo. At det er vanlige mennesker som bruker det mer med måte. Klart man har en gruppe som er nok mer vokal, blir stempla speedfreak, og da mange tror alle som konsumerer amfetamin er slik. De som stuker og skriker høyest blir vel hørt best også.

Itillegg er det jo svært relevant om det er metamfetamin i det eller ikke. Virketiden på det er jo noe helt annet enn både amfetamin, kokain og hva enn kokain er blandet ut med. Generelt sagt så uansett hva man har i kokainen så er det ikke sammenlignbart med metamfetamin.
Vis hele sitatet...

Mente heller det at kokain ofte blir blandet nedover. Og skal man på festival så vil man også oppleve mest mulig.