View Single Post
Trådstarter
776
Sitat av selvmord Vis innlegg
Faen så irritert jeg blir på mye her. Det er faktisk ikke alle som har hatt det så jævla lett her i livet, å har kansje startet smått med andre narkotikum, eller begynte å drikke veldig, å plutselig vært på Heroinen. Jeg veit at MANGE av disse stakkars sjelene har en dårlig historie/bakrgunn! Er ikke så lett for en stakkars sossegutt som får alt han vil av pappa å røyker bønner (nei sikter ikke til deg trådstarter, eller noen andre her)¨å skjønnen hva jeg mener, bare et eksempel jeg brukte.

Jeg syntes faktisk synd på de som har havnet borti dritten grunnet psykiske, eller personelige plager!
De jeg derimot IKKE syntes synd på er de som kun har begynt med minusen fordi det er så jævla kult å ruse seg eller kun ute etter å "feste" litt! Greit nok mange begynner sånn, men absolutt ikke alle! ikke i nærheten av de jeg har snakket med eller kjenner hvertfall.

For de som kansje har lyst på litt innsyn av hvordan det er å være Heroinmissbruker/tigger, å hvordan det startet, og hvordan livet på gaten er, kan jo ta en titt på boka "Hugo". Kjempe bra bok, med masse bra synsvinkler, bare synd jeg ikke husker forfatteren i tilegg for å gjøre det litt lettere, men det er en norsk bok. Om en heroinmissbruker fra Oslo.

Og P.S. jeg gir en slant til de jeg kan, for jeg veit hvor jævlig det er å være sjuk, eller "sjuk" som kansje mange av dere ser på det som...
Vis hele sitatet...
hey stoor respekt til deg jeg tror hvis jeg hadde bynnt hadde jeg aldrig sluttet med dette.