View Single Post
Sitat av xavi0n Vis innlegg
helt enig. men en del av diise er bare nysjerrige. og jeg mener at hvis du har misbrukende foreldre er det lett at du detter etter men, det finnes andre veier enn dop.
Vis hele sitatet...
Så om jeg forstår deg rett så langt så har du ikke medfølelse for noen fordi noen har tatt noen dumme frivillige valg i livet?

Jeg vil heller ha medfølelse med alle på tross av at noen har gjort noen dumme frivillige ting.

Sitat av xavi0n Vis innlegg
men jeg tror vi kunne ungått mye med et bedre system. jeg har selv prøvd og hjelpe en kamerat ut av dette og det klarte han har studerer nå men. saken er ikke det at jeg kunne dumpet narkomane i skogen men jeg tenker at det er litt deres egen feil at de er der de er. man kan spørre om hjelp. man kan snakke med folk. man trenger ikke sette en sprøyte i armen
Vis hele sitatet...
Vet du hvordan hjelp de narkomane faktisk får? Det er ikke rare greiene. Det er stort sett "Get clean or GTFO". De blir faktisk sparket fra behandling om de sprekker og viser symptomer for det de faktisk får behandling for. Er som og ta fra insulinet til en diabetiker fordi han gikk på et kake raid.

Jeg skjønner godt at de har gitt opp og få hjelp.

Men for all del, flott at du hjalp kameraten din!

Og gidder du forresten bruke stor bokstav der de skal være? Er litt vanskelig og lese hva du skriver når det blir en del tekst.