View Single Post
Sitat av murloc Vis innlegg
Du missa nok poenget. Det kan være 100 forskjellige grunner til at folk havner på gata. Poenget er at det som regel er som jeg nettopp skrev, mer komplekst en "de valgte dette selv". Ytterst få velger å bo på gata som narkoman, det skjønner dere vel?

Husk at mange av dem er i en så håpløs situasjon med konstante fengselsbesøk og annen dritt at de ikke evner og komme seg ut av den onde spiralen de er i. Og så kommer dere og sier at dere ikke har medfølelse for dem. Prøv selv og kom deg tilbake etter et hardt liv på gata uten andre venner en nettopp andre narkomane.

Jeg driver ikke med ekstremsport - men jeg har da for faen medfølelse for de som skader seg stygt eller kommer i nød på en eller annen måte. Og det gjelder uansett hvor mye de hoppa utenfor det fjellet av egen vilje.
Vis hele sitatet...
Enig med deg der, mistet poenget litt der ja Godt du forklarte det litt mer

Jeg har selv ei tante som har vært narkoman så lenge jeg kan huske, hun har aldri bodd på gata men har gått igjennom litt av hvert. Har ikke truffet henne siden jeg var 6, hun har blitt stengt ut av familien.

Slik har nok mange narkomaner det, og det eneste de har å leve for er rusen. Derfor synes jeg synd på de, kjøpte forresten en burger til en narkis her om dagen, skulle sett gliset på han!