View Single Post
Trådstarter
150
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
En i nær familie var utfor noe lignende med prolaps i rygg. Vedkommende fikk ikke/mangelfull utredning noe som gjorde at ting ble værre enn det trengte å bli, null erstatning men 50% ufør. Fått høre at det er vanskelig å få pasientskadeerstatning, og tipper det er enda vanskeligere innen psykiatri.
Det du har opplevd med psyk kjenner jeg meg godt igjen i og er faktisk sykmeldt selv for tiden og har vært det i over 6 mnd.
Vis hele sitatet...
Det er vel et nåløye som er vanskelig å komme igjennom, men tenker jeg har en rimelig god sak. Skjønner ikke helt hva som skulle gjøre at det blir vurdert til ikke erstatningspliktig. Det er en feildiagnose basert på feilaktig og mangelfull utredning som har hatt store økonomiske konsekvenser. Men hvem vet, de ser vel etter alle muligheter for å slippe å betale.

Engasjerte dette familiemedlemmet advokat? Har forstått at det kan utgjøre en massiv forskjell.

Leit å høre du er i en kjip situasjon. Sykemeldt er ikke en god tilstand, blir litt i ingenmannsland. Vært sykemeldt over flere år selv, det er en tøff hverdag på mange måter.