View Single Post
Det er de med stålkontroll som mister kontrollen først. Det er når man kjenner på for mye kontroll at man ender opp i situasjoner der man kanskje endte opp med å ta for mye isteden for å ikke ta noe.
De aller fleste som sporer av på amfetamin er uheldige når de prøver å hente seg inn igjen. Derfor jeg sier det er de som føler de har kontroll som rykter først da man er mer villig for å prøve seg på dette eller over vurdere egen doserings evne.
Om man havner i en ond sirkel der man prøver å hente seg inn i større og større grad stadigvekk er det ofte dette som er det som fører til tap av kontroll og avhengighet.
Typisk at inntak blir gjort slik at søvnen blir forstyret. Er man utslitt og trøtt er det jo bare å ta en dose ved behov igjennom hele dagen. Om man ikke får hentet seg helt inn så er leken i gang.

Det er veldig lett å skli ut ved bruk av amfetamin da behovet og bruken endres fort. Det går fort fra husvask til komme seg igjennom arbeidsdagen.
Personlig så mener jeg at man er mer produktiv uten amfetamin sånn alt i alt. En person som ikke bruker amf får gjort minst like mye som deg? Om man begynner å må ha en boost for å få gjort ting så vil man ofte bli veldig lat og tiltaksløs uten amf.

Derfor mener jeg at å bruke ved behov bare er tull. Du kommer til å være uheldig en dag der du driver et jag igjennom hele uken for å komme deg på jobb. Om man ikke bruker stoffet i noen annen sammenheng så er det bare tull.
Du blir mindre effektiv og produktiv i det lange løp om du ikke går på pepper regel messing.