View Single Post
Sitat av Defending Vis innlegg
Har nå tatt mellom 100-200 mg siden 14-tiden idag. Var mest redd for å bli kvalm, noe jeg dessverre også ble en del i spesielt oppstartsfasen. Så har ikke blitt noe særlig ruset. Men noe bedre humør og litt MDMA-aktig virkelighetsopfatning.
Er også på en mild nedtur fra MDMA nå etter å ha brukt tilsammen 1g fordelt på de siste 3 dagene. Så det har nok en innvirkning også.

Er det krysstoleranse mellom MDMA og Ketamin? Føles litt sånn ut i og med at jeg fort får høy puls og hjertebank, men uten noe særlig av de angstdempende, antidepressive og psykedeliske effektene.
Har tatt det oralt ved å legge det på tungen og så skylle det ned med litt drikke. Merker samtidig at jeg har fått litt sår hals. Er dette normalt?
Vis hele sitatet...
Som de andre sier, sniff det. Ketamin er svært mye mindre potent hvis man tar det oralt, og jeg tipper kvalmen blir værre. Bare pass på å knus det opp ganske bra så er det ingen ubehag å sniffe det, bortsett fra at man merker litt drypping ned i halsen.

Når på dagen liker dere foresten å ta ketamin? Jeg merker at jeg blir skikkelig skarp og våken når jeg kommer til hektene igjen, så jeg har litt lyst til å prøve å ta det på morgenen en dag, før jeg starter dagen, bare for å få fullt utbytte av den ekstreme klarheten.
Sist endret av topdogg; 2. desember 2019 kl. 20:44.