View Single Post
Håper dette er rent hypotetisk? Hvis ikke grenser det på kanten til det dummeste jeg noen sinne har lest her inne.
Frykt er sunt, du opplever frykt nettopp for å holde deg unna slike situasjoner som potensielt kan få en tulling som deg selv drept.
Jeg får følelsen av at du egentlig ikke har stort å rutte med hva skills, erfaring og "street-smarts" angår, og det er derfor du blir redd.

Skal du liksom prioritere å finne deg et rusmiddel for å slåss ute på gata, eller i konkurransesammenheng(juks)?
Hva med å ta en titt på seg selv og finne en måte å unngå å bli dratt inn i en lei situasjon som en slåsskamp. Tro meg, man må helt umåtelig sjeldent faktisk slåss.

Sorry kompis, men jeg ser en beinhard reality-check i din nærmeste fremtid. Håper virkelig du slipper unna med helsa og alle tennene dine.

Og til dere som foreslår kampsport; Tveegget sverd i'd say. Han hadde hatt godt av disiplinen og det kan føre til en større trygghet på seg selv, som muligens vil resultere i mindre slåssing, men dette er en person jeg helst ikke vil noen skal lære ninjatriks.