View Single Post
Hei!

Tok nylig en blodprøve for å finne mine baseline nivåer før jeg starter min første kur(300mg pr/uke). Nå viser det seg derimot at jeg har svært lave nivåer av testosteron(8) og lh(1) og fsh(3). Alt legen sa var at nivåene mine er normale, men i lavere sjikt, og han anbefelaer en ny blodprøve om 4-6 uker. Jeg er 24 år og har slitt med depresjon og kraftig sosial angst siden jeg var 15-16. I så stor grad at det har påvirket mitt liv negativt svært mye. Jeg har viet hele livet mitt til trening, kost og søvn, og de fleste som ser meg uten klær tror jeg bruker steroider. Dette er ikke for å skryte, men for å poengtere at de lave nivåene mine ikke er et resultat av at jeg er en person som ligger på sofaen og spiser pizza 7 dager i uka. Jeg syntes det uansett er svært merkelig at jeg kan være såpas veltrent og relativt sterk(180-140-240, 88kg kroppsvekt, 190cm høy.)

Det jeg egentlig lurer på er om jeg kan komme noen som helst vei med dette gjennom helsevesnet? Tenker da selvfølgelig på hormonbehandling. Er det noen klinikker eller andre plasser jeg kan dra til å framlegge resultatene? Jeg føler nesten det må være noen underliggende årsak, siden jeg som sagt føler jeg gjør "alt" rett når det kommer til trening søvn og hvile. Det vil også gi mening da jeg har hatt det svært vanskelig psykisk i hele min ungdomstid. Jeg er for øvrig i min beste fysiske form noensinne, og min treningspartner og gode venn, ble svært sjokkert når jeg fortalte han at jeg har såpas lave nivåer.