View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du er ekstremt uopplyst og naiv om du seriøst mener at ghb ikke kan være fatalt og du avfeier all forskning som konstaterer høy dødsrate på dette stoffet.
Vis hele sitatet...
Problemet er ikke at jeg avfeier forskning som viser an høy dødsrate på dette stoffet, problemet er at du ikke har presentert noe slik forskning.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skjønner ikke hva hensikten og målet ditt er med å undergrave dette på et forum med både nybegynnere og mindreårige, men du elsker tydeligvis dette stoffet selv, helt ok, men slutt å motsette deg fakta og forskning.
Vis hele sitatet...
Har forsåvidt ingen hensikt og det er forøvrig dårlig argumentasjonsteknikk å angripe motdebatanter. GHB er farlig. Veldig vanskelig å dosere. Enkelt å ta for mye slik at man blir bevistløs og utsetter seg for farlige situasjoner. Anbefaler ingen å ta det. Spesielt ikke å kombinere det med alkohol.

Hvorvidt GHB i seg selv er veldig fatalt derimot ser jeg ikke at studien du viser til gir noe grunnlag for å trekke en konklusjon på, eller i ditt tilfelle, bastant avise. Du må gjerne henvise til bedre kilder.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hilsen samboer med ambulansearbeider.
Vis hele sitatet...
Selv om det ikke er relevant til tråden så får jeg gratulerer samboeren din en veldig flott jobb.