View Single Post
Sitat av murloc Vis innlegg
Du fikk nettopp konkrete kilder fra politiets beslag som nevnte at renhet var ~31% på sluttbrukernivå i Norge. Hva du mener om markedet ellers, uten å komme med kilder driter jeg i. Er du i tillegg uenig i at det foregår en utblanding av kokain nedover i distribusjonsrekkene?




Hvis du har så gode kontakter som du påstår så får du vel god kokain da. Altså du kjenner de som er litt over i forsyningskjeden. De færreste sluttbrukere er så heldig.



Igjen, hvor får du det fra at det jeg sier har noe som helst med hva jeg har lest på freak? Du antar at jeg bare skal stole på deg når du sier hvor ufattelig stor kontaktnett du har. Men du strekker ikke akkurat meg den samme armen tilbake!




Unnskyld meg, men hva? Narcissus ringte, han ønsker speilbildet sitt tilbake! Get over your self.



Nei, du tilbyr anekdoter som hvem som helst kan komme med. Politiets og tollerenes informasjon er i det minste falsifiserbar. Vi kan godt synse på et diskusjonsforum. Det overasker meg dog at du ikke innser at det du driver med er nettopp det.
Vis hele sitatet...
Skrev et makkverk av et tilsvar som holdt enda lavere nivå ennd et du svarer på her, glad det ble slettet. Blir så jævlig bitter på meg selv når jeg sitter å sniffer (god norsk ) cola uten noen god grunn.

Tallene du viser til her er ikke forbeholdt sluttbrukere, og du kan se for tallene forøvrig på kripos sine sider (trenden jeg beskrev tidligere):

https://www.politi.no/vedlegg/lokale...dlegg_2677.pdf

Så kan du jo ta en titt på Irland, f.eks, og se om du er like skråsikker -er jo litt rart at vi har dobbelt så sterk kokain her til lands (fra 2014):

It found that the average purity of cocaine was 15% in 2010; 19% in 2011; and 17% in the first three months of 2012. The highest purity was 68%; the lowest 0.2%.
Vis hele sitatet...

http://www.irishexaminer.com/ireland...pe-271366.html

Når det gjelder distribusjonsrekkene du snakker om så er det en vidt forskjellig struktur nå kontra for eksempelvis 10 år siden. Det er langt færre ledd nasjonalt, da det har gjennomgått kraftig internasjonalisering. Det er ikke noe fantastisk spesielt eller "jeg er Tony Montana" over å i praksis ha 1.ledd i Norge.

Sitat av murloc Vis innlegg
Hvis du har så gode kontakter som du påstår så får du vel god kokain da. Altså du kjenner de som er litt over i forsyningskjeden. De færreste sluttbrukere er så heldig.
Vis hele sitatet...
Igjen - det er ikke snakk om noen fantastiske kontakter. Det er snakk om en del kontakter og mer erfaring enn du skulle tro en nesevegg kunne gi deg. Hadde det vært snakk om den gamle mer hierarkiske strukturen som du beskriver, med mange ledd oppover innenlands, ville det jo være direkte dumskap (beyond min vanlige dumskap) å snakke om det her. Hele poenget er at leddet er et fly. Med 35% snitt (ikke 31, oppdater året) på hele sulamitten kan vi vel regne med at det er oppunder 50% snitt på det som ankommer landet med 1. nasjonale ledd. Disse har igjen noe variasjon, hvorpå jeg velger ut det beste tilgjengelige. Da sitter man fort med minst 60% som et beskjedent estimat - dog dette sannsynligvis er første gang jeg hevder noe som helst om "prosenter jeg kan ordne". Merker jeg gulper litt i kjeften, men jeg må jo bruke tallene for at ikke du skal avfeie påstandene mine som idioti.

Synes du det jeg skriver her er særlig ulogisk? Vi har 35% snitt i landet, gjetter 50% snitt på grensen, minst 10% +- i ekstremalverdier? Når jeg ser på tallene her så er jeg egentlig trygg på at vi kan legge på minst 5-10% til i gode peridedr med litt flaks, men det er bare fjasete å trekke inn her. Jeg mener å ha oppfylt også dine premisser for å påstå at jeg kan fint få tak i god, norsk kokain uten å være noe annet enn en sleten traver.



Sitat av murloc Vis innlegg
Igjen, hvor får du det fra at det jeg sier har noe som helst med hva jeg har lest på freak? Du antar at jeg bare skal stole på deg når du sier hvor ufattelig stor kontaktnett du har. Men du strekker ikke akkurat meg den samme armen tilbake!
Vis hele sitatet...
? Jeg skryter hele tiden av nettverket mitt? Når skal du få med deg at jeg ikke snakker om nettverket mitt overhodet, jeg snakker om missbruket mitt! Jeg har tross alt oppdatert i ganske mange år mine tragiske eskapader i rusens verden, det burde da være innlysende at hvis det er en som det er naturlig å tro har roen på diverse av diverse kvalitet så er det meg!? Det har ingenting med jeg er kul eller jeg er gangsta å gjøre, det har med at jeg er/(var, stort sett, teknisk sett) stabil, konsekvent og langt over gjennomsnittlig velstående junkie!


Sitat av murloc Vis innlegg
Nei, du tilbyr anekdoter som hvem som helst kan komme med. Politiets og tollerenes informasjon er i det minste falsifiserbar. Vi kan godt synse på et diskusjonsforum. Det overasker meg dog at du ikke innser at det du driver med er nettopp det.
Vis hele sitatet...
Antallet beslag politiet og tollerne gjør i løpet av et år på vei inn i landet er så små at det utvalget de har å basere seg på er en brøkdel av utvalget jeg går gjennom i løpet av et år****.

Da har faktisk jeg et langt mer solid grunnlag å uttale meg på, enda du selvfølgelig står fritt til å avfeie det som min løgn for å være den som kan fikse mest på freak.no. Da sover jeg bedre om nettene

****Ikke fordi jeg er gangstah eller kul eller har stort kontaktnettverk eller andre ting du prøver å få meg til å ha sagt - men enkelt og greit fordi jeg er borti mange typer (i små kvanta) som igjen kommer fra større batcher. Når disse blir tatt på grensen blir de tatt i sin helhet, og utgjør en veldig stor del av beslagene de gjør det året. Jeg har aldri hatt befatning med sånne mengder av den grunn, jeg kjenner ikke noen heftige folk av den grunn, og jeg er ikke noe fet av den grunn. Men jeg er fet.

Og jada, hvis det viktigste er å kunne ha falsifiserbare tall så får du holde deg til et tilfeidig utvalg utblandet kokain full i hvaenn som var på kjøkkenet når det skulle overleveres til kompisen. Deretter samlet sammen med øvrige beslag, eksempelvis på grensen, og kalkulert til et snitt på 35%.

Eller du kan ta høyde for at den faktiske prosenten nødvendigvis MÅ være høyere, og du kan ta høyde for at det er betydelig varians mellom de forskjellige batchene sin renhet.

Da vil nok de fleste med et oppriktig ønske om å vurdere renheten heller gå for den realistiske og praktiske tilnærmingen her, men du skal selvfølgelig få velge å ta den beviselig høyere grunn ved å lene deg mot de "falsifiserbare" tallene onkel tilbyr. Jeg skjønner virkelig ikke din intensjon med dine argument,

Sitat av murloc Vis innlegg
D
Du profilerer deg i denne og andre tråder som verdensmester i både det ene og det andre. For meg er du en totalt anonym person som for min del ikke har mer etos i argumentasjonene enn en hvilken som helst bruker på freak. Med mindre du velger å stå frem med beviser på hvem du kjenner (med navn og bilde) så er anektdotene dine verdt akkurat like mye som mine.

Hvorfor mener du at anekdotene dine er verdt mer enn andre sine. For det eneste du kommer med er nettopp det. Jeg kan også si at jeg har en kompis som har solgt kokain i mange år som mener det stikk motsatte av det din kompis mener. Det er dog svært laber argumentasjon. Ergo mener jeg du kaster kampestein i glasshus når du sier at andre som omtaler seg om kokain bare er tøffefolk som later som. I mine øyne er du akkurat lik.
Fra Sør-Amerika kommer det i tonnevis av gangen til havner hovedsakelig i Spania og Nederland, hvorpå det omfordeles, utblandes, og pakkes videre for transport i kroppens hulrom. Volum vs kvalitet med høyde for transportmetoder og grensekontroller er bare noen av de geografiske forskjellene som tilsier forskjellige kompromiss forskjellige steder.



Nei, du tilbyr anekdoter som hvem som helst kan komme med. Politiets og tollerenes informasjon er i det minste falsifiserbar. Vi kan godt synse på et diskusjonsforum. Det overasker meg dog at du ikke innser at det du driver med er nettopp det.
Vis hele sitatet...
Vi snakker om illegale temaer her som kun er pirket i overflaten av myndighetene. Det du ikke later til å forstå er at når ingen annen form for harde, falsifiserbare fakta foreligger, da er det faktisk mulig å supplementere med empiri, erfaringer og resonnementer. I disse sammenhengene vil det selvsagt forutsette at en person faktisk innehar disse førstehånds erfaringene, og med mindre hele min forumsaktivitet har hatt nettopp denne diskusjonen som klimaks jeg har forberedt meg til med løgn og bedrag så er jeg faktisk en av de få som det er grunn til å tro på utover eksempelvis dine anekdoter. Jeg får ofte PM relatert disse emnene, nettopp fordi folk registrer at jeg innehar denne erfaringen.

Så enda du står fritt til å ilegge mine erfaringer og slutninger akkurat den troverdigheten du vil så er saken en annen for forumet forøvrig. Og du er jo en relativt oppegående kar, hvorfor prøver du å sidestille hvemsomhelst og mine sine erfaringer her?

Dette er et forum der nettopp informasjon som denne skal kunne deles og diskuteres, slik at man kan få informasjon som ikke politi eller skolevesen har skrevet ned i en bok.

Nå tenker du igjen "ja for tøffetom skal vise hvor gangsta han er og hvor mye erfaring han har osv"...

Hvor ettertrykkelig må jeg uttrykke at jeg faktisk skammer meg over å være en jævla narkis? Hvor mange ganger må jeg uttrykke at jeg ikke ser på pushing eller kontakter som kult? De tingene du alltid skal kommentere sarkastisk at jeg har kommentert er nettopp de tingene som danner hele det empiriske grunnlaget for mine uttalelser. Jeg sitter på noen jævlig dyrkjøpte og på mange måter svært sjeldne erfaringer mtp kombinasjonen av kvantum, kompetanse, systematikk og ja, - de enorme mengdene med dop. Emner som dette her er emner der jeg sannsynligvis har bedre forutsetning for å synse enn 99.9999% av norges befolkning.

De som ruser seg like mye som jeg gjorde for bare noen måneder siden disponerer sjelden PC, de som har høyere utdanning og stor kjennskap til rus, fysiologi, statistikk og forskningsdata har sjelden noen betydelig erfaring med rus. Begge gruppene holdes som regel unna litt mer seriøse "ledd". Mine "anekdoter" på dette emnet er nok et av de få feltene der anekdoter på mange mtåer er det beste man får.
Sist endret av Tøffetom; 3. oktober 2015 kl. 11:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.