View Single Post
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Hvorfor velge bort markedets beste kabinett for kjøling, til fordel for et som ser litt bedre ut?
Temp er nå på alle måter viktigere enn design i mine øyne
Vis hele sitatet...
Tenker du nå på HAF?

Isåfall er det nok desverre ikke markedets beste kabinett for kjøling heller skjønner du, men det var først og fremst ikke pga utseende at jeg valgte Lian Li kabinettet.
Bare fordi det første du ikke ser er ei glorød nedstøvete vifte, vil det ikke si at det ikke har god kjøling.
4 120mm i front og 2 bak, noe som gir bra luftflow men kanskje ikke like bra som HAF med sin toppvifte. Men dette skal vell ikke være noe problem å løse vis han har litt erfaring innenfor feltet.

Første gang du ser kabinettet oser det kvalitet fra bunn til topp, i tillegg er det ikke noe å utsette på dette kabinettet når det kommer til praktiske løsninger.
Laget i aluminium som gjør at vekten er betraktelig lavere enn HAF f.eks
Støy og vibrasjoner? hva er det?
Case-mods er vell heller ikke noe problem. (de som har kjennskap med dette kabinettet kan bekrefte dette)
Som sagt tidligere her, er kvaliteten ikke noe å utsette på akkurat, dette gjenspeiles også i de fleste Lian Li kabinetter.

Om jeg skulle velge et Budsjett kabinett ville jeg nok heller gått for Antec Twelve hundred istedet for HAF. (Selvfølgelig fjerna lysene og sveisa meg ei ny sidedør uten et gigantisk vindu )

Sier ikke at HAF ikke er et godt kabinett, men det har sine ulemper.