View Single Post
Sitat av Kailua Vis innlegg
"Humbugget" du refferer til har bevist effekt, modafinil regnes som en av de beste smartdrugsa du kan ta. At du vil ta heroin og amf for å øke kreativiten for stå på din regning.

Som sagt noen som har erfaringer på forskjellige racetams og modafinil?

Har begynt på Piracetam mens jeg venter på aricetam, vil rapportere om jeg får noe effekt.
Vis hele sitatet...
Jøss.

Hvordan er det med lovligheten/innførsel?

Update etter å ha prøvd å få fatt i: Såvidt jeg tolker regelverket er det ikke problematisk å bestille til seg selv, innenfor EØS.

Altså, ikke problematisk i den forstand at man ikke ender opp med å gjøre seg til kriminell, men endog problematisk i den forstand at Norge står på no-shipping-listen til samtlige seriøse sider som jeg sjekket.

Heldigvis går det an å benytte forwarding-services som shipito og skypax, såvidt jeg forstår, men ved bruk av disse vil ingen refundering gis i tilfellet pakken ikke kommer frem.

Er det noen som har brukt skypax eller annen forwarding-tjeneste for kjøp av modafinil? Eller helt annen metode? Noen som har opplevd å få pakken sjekket i tollen?
Sist endret av Tøffetom; 14. februar 2016 kl. 03:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.