View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tokk meg 8 år med hard trening og masse forsøk før jeg turte å si hei til damer (ja helt sykt)

Men hvis jeg skal være edru og trene meg opp til å gi faen på fest så tar det kanskje 8 år til. Da er jeg nesten 30 år.

Hvor kult er det å være 30 år og danse i midten av en gjeng folk. Kort forklart: ikke kult.

Kanskje jeg bare er skapt for å stå å se på andre har det gøy på fest? Fordi det er virkelig ikke gøy å bare stå i bakgrunnen å se på andre danse.

Å nei, det er ikke bare å hoppe i det. Fordi jeg har en spærre i hodet som nekter meg å gjøre det i edru tilstand.
Vis hele sitatet...
Nei det er ikke sykt eller unormalt. Hvis du bygger litt selvverd i dagliglivet og slutter å se på damer som andre entiteter, men ser mennesker som mennesker og likeverdige da er det mye lettere å forholde seg til andre også. Det gjelder både damer og sosial omgang generelt. Grunnen til at du syns det er vanskelig å danse midt i crowden er fordi du føler du skiller deg ut fra andre men det gjør du egentlig ikke, vi er alle likeverdige og du er ikke så viktig at folk studerer deg og legger merke til om du danser rart eller ser klein ut. Gi faen i hva andre skulle tenke og mene og lev livet.
Det er heller ikke sånn at alle må være bajas og dansegulvets midtpunkt, ingen liker slitsomme folk som jobber hardt for å få oppmerksomhet. Står du bare i hjørnet og henger eller chiller ved baren kan damene syns du er mer spennende enn han fulle og rusa karen på dansegulvet uten hemninger