View Single Post
Tusen takk for svar alle sammen, vet bare ikke hva jeg skal gjøre fordi synes det er urettferdig, jeg vet jeg har et rusproblem men det har jo blitt ganske strengt for å sende folk på tvang, mange som sliter dagelig får jo ikke noe slik hjelp? Er bare jeg har tilbringt så mange år tilsammen av min ungdomstid på psykiatri, barnevern og nå rusinstitusjon.. det er bare denne følelsen av maktesløshet når folk bestemmer over eget liv, mange ganger har det absolutt ikke vært lov. Vet ikke nå, innrømmer rusproblemet men jeg prøvde så godt jeg kunne å begrense det å var på god vei men hadde mine sprekker. Det bare dreper meg tanker på å sitte her inne uten friheten min som jeg er avhengig av siden angsten gjør at jeg er svært lite med andre mennesker, så jeg blir så og si isolert her på rommet i 3mnd og psyken min kommer til å knekke.. sorry måtte bare få det ut, skal prøve på nytt denne gangen med advokat men det er tvilsomt...

Jeg er jo fortsatt ung og vil jo ikke bli enda mer rusavhengig en hva jeg har blitt, men det å ha friheten å støtte ute og også få muligheten til å komme meg litt ut.. hm vet ikke jeg, man føler seg liten ja, værste følelsen det av at man har blitt et null som ikke fikser livet lenger og fikser det med å ruse meg bort av og til.