View Single Post
Føler med deg kompis, ikke gi deg!

Det er alltid slik i livet det vil komme motbakker i noen spesielle perioder, men det viktigste er og ikke gi opp!
Hvordan skal du i det hele tatt få oppleve det gode om du aldri får opplevd det vonde og det ekle?

Livet er slik. Smerten kan være der i noen timer, dager, måndter eller kanskje år! Men ikke gi opp kompis, fordi på enden venter det deg seier! Det venter deg noe bra noe herlig, det vil komme en tid der du kan tenke * Det var en fæl og vanskelig periode i livet mitt, men jeg er ferdig med den nå. Den er over!*

Først anbefaler jeg deg med å slutte med all rusen kutt det helt ut!
Du må heller begynne å fylle dagene dine med noe og heller nyte hva livet har å by på. Den naturlige rusen!
Jeg tror du overanalyserer og tenker for mye over situasjoner i livet, bare la dem ligge! Hvorfor la dem plage deg?
Noe som har hendt har hendt, det vil ikke hjelpe deg å ruse det bort eller tenke noe mer over. du burde begynne med meditasjon som vil hjelpe deg med angsten, det er et bra og sterkt verktøy som kan få deg til å glemme og fokusere på å leve her å nå. Et alternativ til rusen

Du må fylle dagene dine med noe, meld deg inn i et treningsstudio. Tren, løp, fyll dagene dine med noe, sjekk ut bodybuilding. Når du har noe å holde på med så vil de depressive og ødeleggende tankene bare bli fjernere og fjernere tilslutt forsvinner de helt! Du må ta ansvar selv, INGEN i verden kan hjelpe deg. Ikke psykolog, ikke mamma, ikke pappa! Det er deg det handler om, ingen bryr seg så mye om deg selv som du gjør.

Du må ikke skylde på noen for et ødelagt liv det er slikt som får deg til å fortsette. Du må ikke syntes synd på deg selv mer. Du kan ikke legge skylden på andre for din elendighet, du må tenke fremtid og jobbe aktivt for å komme over den og få deg selv på rettespor igjen. Begynn og tren ingenting er som en god dose endorfiner.

Husk at alt kan se umulig ut, men slik du kom inn i det dårlige kan du fint komme deg ut igjen.