View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg finner det så hysterisk ironisk, da jeg selv kommer fra en familie med TUNG ALKOHOLMISBRUK, omsorgssvikt og psykisk vold fra før jeg kunne gå. Jeg sa ifra til psykologen min om dette i en alder av 17,g de gav faen. Fordi _du er snart 18. Ingen vits og sparke i gang noe". "Men hva med mine to brødre som er 10 og 11 år yngre enn meg?" *Ingen respons, neste tema takk".

Jeg unnskylder ikke narkotika som ok... Men satan i helvette, bare det e alkohol er terskelen så jævlig mye høyere. Tusen takk skal dere faen meg ha Helsenorge. Mine brødre og meg er utrolig takknemlige for deres beskyttende hånd over oss, når dere får en sak rett i fanget. Min sener psykolog sa det rett ut, at hun skjønner ikk hvordan jeg ikke er en narkoman på gata.(dette var mange år før jeg begynte med rus)
Vis hele sitatet...
Jeg forstår ikke dette uendelige maset om alkohol fra de som (mis)bruker cannabis. Jeg er enig i at skadepotensialet til alkohol er større, men at dere konsekvent framstiller cannabis som brokkoli er helt tåpelig.

Sporadisk bruk av moderate mengder alkohol skader ikke, sporadisk bruk av moderate mengder cannabis skader ikke. Misbruk av begge er skadelig. En svært stor andel av de som misbruker cannabis i Norge i dag bruker det flere, om ikke hver dag i uken, i store mengder. Om de skal sammenlignes burde det gjøres på bakgrunn av det som faktisk er tilfellet.