Tråd: Utdanning
View Single Post
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Planen min har hele tiden vært å gå IKT, og senere eventuellt Almennfaglig Påbygning, etterfulgt av høyskole.

Jeg har hatt litt problemer oppigjennom og begynte med å gå GK Elektro for 2 år siden. Det året var en katastrofe og jeg lå stort sett bare å sov på pulten min, så jeg lærte ikke en shit. Sluttet rundt juletider.

Til neste termin byttet jeg til GK Salg og Service, og klarte meg rimelig bra. Jeg avsluttet med temmelig gode karakterer.
Jeg søkte meg inn på VK1 IKT i Kristiansand pga. det er kortere vei for meg enn å dra helt til Arendal, men jeg kom ikke inn der pga. det var i et annet fylke. Tulling som jeg var hadde jeg glemt å søke i Arendal og var derfor "stuck" med VK1 Salg og Service (som forøvrig har vært et helvete).

Jeg bestemte meg tidlig for å gå VK1 IKT til neste år, og har derfor dritt i hele dette året. Kan jo nevne at vi var 2 stk (LES: CerveZa) i klassen som gjorde samme tabben, og skal ta VK1 om på nytt i Arendal til høsten, forhåpentligvis.

Jeg håper på å utdanne meg til noe innenfor data, og har lyst til å jobbe med sikkerhet eller nettverk.

Det som er kjipt er at jeg nå ligger 2 år bak de fleste kompisene mine