View Single Post
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Kort fortalt; ja, klart jeg forventet at trådstarteren skulle komme med et tilsvar der han rabler ned om at forventer storstilt borgerkrig eller gatekamper.
Egentlig tror jeg det var du som ikke helt forstod spørsmålet i første innlegget mitt..
Jeg ville bare sjekke hvor langt utpå homoludens var med disse konspirasjonsteoriene sine. Så resten av innlegget ditt var egentlig mer tilleggsinfo om andre ting enn det nødvendig er

Jeg valgte å reagere såpass sterkt fordi t.s. fra lenge siden har kommet med bra mange konspirasjonsteorier og ganske (kall det) radikale innlegg.
Vis hele sitatet...
Å, jeg forstod spørsmålet godt. Men jeg var i et litt farlig humør da jeg leste åpningsposten, så jeg var rett og slett ufin og kastet meg inn i debatten på høyst klandreverdig vis: jeg stilte deg et spørsmål som egentlig var ment som en provokasjon mot TS. Du vet, snakke som om han ikke var til stede og alt det der. Barnslig og umodent, men nå er det for sent å endre på.

Du får vel egentlig ha takk for å ha tvunget meg til å komme med denne innrømmelsen i full offentlighet.
Så til TS: beklager oppførselen, men jeg ble virkelig grinete av å lese åpningspåosten din. Maken til sammensurium skal man dessverre ikke lete særlig lenge etter å finne maken til, men det gjør ikke saken bedre. Det er imidlertid ingen unskyldning for usaklig debatteknikk, og det beklager jeg på det dypeste.