View Single Post
Det er jo ikke alt for usannsynlig at f.eks Israel og USA samarbeider om å sverte og undertrykke Islam og musilmer via medier.
USA styrer jo store deler av verdens virkelighetsoppfatning gjennom de store mektige medieselskapene sine, som igjen blir tatt for god fisk av utrolig mange andre store medier, lokalt rundt om i verden.

Norge er for eksempel mestre i å svelge den sure fisken til usa hele tiden, uten å ha baller til å kommentere at "den fisken; den var faen meg råtten!".
Det skjer aldri at norske medier kommer ut med store saker som avslører propaganda og hjernevask - det hadde hvertfall vært litt realistisk om de avslørte noe av det, slik at vi fikk et inntrykk av at de faktisk brydde seg om å avsløre usannheter og propaganda. Slik det er nå, vil jeg si vi ser lite til det, men fler spor etter massepropaganda isteden.

Hele terrortrusselen er jo sinnsykt sterkt overdrever fra usa sin side, og jeg vil heller påstå at USA oppfører seg mer som reelle terrorister enn de de fleste muslimske "terroristene" de kjemper mot. (droneangrep, sivile tap, mangel på respekt for deres kultur under okkupasjon etc)
Jeg har fortsatt til gode å se muslimske soldater, droner og helikoptre meie ned uskylde sivile og journalister i selveste USA, slik de selv gjør hele tiden i andre land. De oppfører seg jo nesten som nazistene gjorde under ww2, de påtar seg "ansvaret" for å rydde opp etter deres egen mening, og okkuperer og presser andre land. Det gjør USA i dag.

Det er ganske mye som tyder på at 911 ikke var et terror-angrep utført av muslimer, men heller en false flag-operasjon for å vekke muslimhatet i folket, slik at det kunne legitimere angrep og okkupasjoner i land hvor USA hadde økonomiske interesser. (tenk f.eks olje) Ikke for å spore av helt, men det har en viss sammenheng i det store bildet. (hvis det stemmer selvsagt)

Det er utallige teorier om at det zionister/jødiske grupper som står bak mediekontrollen i USA, og hvis det stemmer, har jo faktisk denne imamen et noe klønete, uinformativt og frekt framlegg av et svar - men det er ikke nødvendigvis usant.

At NRK velger å dekke det fra akkurat denne reportasjen, kan også være en tilfeldighet av ren latskap og mangel på andre kontakter i det islamske miljøet. Hvem vet, men at de legitimerer jødehat er kanskje å ta i. Som sagt av andre, vil jo du da automatisk legitimere alt kildene dine ville finne på å si, da du bruker dem og "godtar" dem som god fisk.

For øvrig syns jeg at noe av de de sa om det norske samfunnet stemmer i noen tilfeller, og jeg må faktisk si jeg forakter deler av det norske samfunnet selv. Vi er en gjeng sjenerte, forhåndsdømmende, fremmedfryktende og konservative lam, som kun stoler på store medier som kilder. Propaganda og bias har vi ikke hørt om!

Jeg føler også at om hensikten med NRK's besøk kun var å dokumentere at festlighetene i sammenheng med ramadan var ferdig, og ikke prate med noen der om politiske temaer, er det urettferdig å anklage de for støtte av jødehat pga det.